יום חמישי, 28 באפריל 2016

אופטימיזציה של קוד האתר לשם התאמתו לקידום

אופטימיזציה של קוד האתר לשם התאמתו לקידום
אופטימיזציה של קוד האתר – אפשר לעשות את זה לבד?
מהי אופטימיזציה של קוד האתר, מה היא דורשת מאיתנו והאם ניתן או כדאי לעשות אותה לבד? אופטימיזציה של קוד האתר היא למעשה התאמת הHTML וחלקים נוספים במבנה קוד האתר לדרישות ולתקנים אשר מציבים מנועי החיפוש וגוגל בראשן. מטרתו העיקרי של תהליך אופטימיזציה של קוד האתר הינו לאפשר דירוג גבוהה יותר בתהליך קידום אתרים.  עיקרו של התהליך הנ"ל להבטיח שמנוע החיפוש יוכל לקרוא בקלות ולאנדקס את האתר במנוע החיפוש וכן לאפשר הבחנה מבדלת בין סוגי וכוונות התוכן והתמונות באתר לאלה שאנו רוצים להבליט ולאלה שקצת פחות. הבאת הקוד לכדי אופטימום יאפשר מיצוי משאבים יעיל אשר בגינו ניתן יהיה להאיץ את מהירות הגלישה באתר לכל סוגי המשתמשים ובכל סוגי הדפדפנים.



מהם עיקריו של אופטימיזציה של קוד? 
להלן הפעולות העיקריות אשר בהן נהוג לנקוט על מנת להבטיח אופטימיזציה של קוד, אמצעים אלו ואחרים מהווים למעשה נדבך חשוב בעת קידום אתרים ובגינם יזנק האתר בשלב הראשון אל עבר תוצאות החיפוש המתקדמות. 
בניית קוד האתר בצורה הנכונה לפי היררכיה של הקוד עם תגיות HTML רלוונטיות לכל אזור . 
מיקום במקום המתאים את התגיות של מנועי החיפוש, לתגיות אלו נכניס רק מה שצריך וללא הגזמה. 
נמקם את מילות המפתח בסדר העדיפות הבא: TITLE , כותרות משנה בעמוד, תמונות תוך שימוש בטקסט אלטרנטיבי, תגי מטה ועוד מספר מקומות באתר.

הדגשות, כתב נטוי, קו תחתי אמנם לא משפיעים על קוד האתר ישירות אך מסייעים בפעולת משלימה לאופטימיזציה של קוד האתר. 
תוכן האתר – סדר המילים, אורך הטקסט וצפיפותו ישפיעו גם כן ויובילו לאופטימיזציה של קוד האתר. 
אופטימיזציה של קוד האתר על ידי גיבוי בשפות צד נוספות. 
עמידה בסטנדרטים של קוד על מנת להבטיח ציות לחוקי המשחק – הקוד האתי לקידום אתרים. 
על ידי אופטימיזציה של קוד האתר, מצליח לבסוף לגרום לקידום יעיל יותר ולהצלחת האתר. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה