יום שבת, 19 בדצמבר 2015

קידום אתרים למתחילים


קידום אתרים למתחילים


אתרי אינטרנט לא יימצאו כך סתם ברשת האינטרנט.
כדי שגולשים ימצאו אותם, הם צריכים לקבל דחיפה קלה, או קידום אתרים בשפה המקצועית.
אם יש לכם אתר אינטרנט, אישי או מקצועי, כזה שעוד נמצא בחיתוליו,
ואתם רוצים לקדם אותו לבד, חשוב שתדעו את הכללים הבסיסיים של הקידום, ובכלל איך זה עובד.

אז איך זה עובד?
ובכן, בבסיס שלו, קידום אתרים בגוגל עובד על שימוש במילות מפתח. אגב, אתם יכולים לבחור בין קידום ממומן לבין קידום אתרים אורגני. בממומן אתם תופיעו בראש עמוד התוצאות הראשון לפי מילת המפתח שבחרתם,
אבל אתם תופיעו כמודעה פרסומית, וזה פחות מושך את הגולשים המנוסים.
בעזרת הקידום האורגני, תוכלו להגיע למקום הראשון בחיפוש של מילת המפתח שבחרתם,
כתוצאה שנראית 'רגילה' ואקטואלית לגולשים.

אבל קידום אתרים הוא הרבה יותר מורכב מזה. הסיכוי שלכם להגיע למקום הראשון תלוי בכמה גורמים,
ביניהם מילות המפתח שאתם בוחרים לקדם איתן את האתר והתחרות שיש עליהן.
ככל שהמילה כללית יותר ויש לה יותר ביקוש מצד אתרים נוספים, כך קשה יותר להגיע איתה למקום הראשון.
קידום אתרים בגוגל גם תלוי כמובן בתקציב שיש לכם וכמה אתם מוכנים להשקיע כדי להגיע למקום הראשון.
חשוב גם לזכור שהמקום הראשון לעולם אינו מובטח, שכן קידום אתרים הוא דבר מאוד דינמי.
יום אחד האתר שלכם יכול להופיע במקום הראשון ויום אחרי לסגת אחורה, ולהפך.

זכרו
דבר נוסף שכדאי לזכור: אם יש לכם כמה מילות מפתח שאיתם אתם רוצים לעשות קידום אתרים בגוגל,
יכול להיות שעם אחת או כמה מהן תגיעו למקום הראשון ואם כל האחרות תהיו מאחורה.
שוב הכל עניין דינמי שתלוי בתחרות.
יש לזכור גם כי קידום אתרים בגוגל מצריך אתר יציב וזמין, שלא יקרוס. בנוסף, אם עושים בו שינויים כלשהם,
יש לעדכן את הקידום שנעשה בהתאם לשינויים. למה הכוונה? כתיבת מאמרים היא עיקר העבודה בקידום אתרים.
אבל אל תטעו, צריך לכתוב הרבה מאוד, לכן אם אתם בעלי עסק, כדאי שלא תעשו זאת בעצמכם ותיעזרו בחברה מומחית
בכל אופן, כתיבת מאמרים כוללת שימוש במילות המפתח שכל אחת מהן קשורה לעמוד אחר באתר. אם החלטתם לשנות לינק של אחד העמודים שמקושרת עליו מילת מפתח, תעדכנו את מי שאחראי על הקידום שלכם,
כדי שיוכל לשנות את הכתיבה בהתאם.

המלצה: חברת קידום מהיר תספק עבורכם ייעוץ והכוונה מרגע התחלת התהליך ועד לסיומו.