יום שני, 16 בנובמבר 2015

למה כתיבת תוכן נחוצה לשם קידום האתר שלנו?





למה כתיבת תוכן נחוצה ל
שם קידום האתר?

כמו בכל אתר יש לנו מבקרים חדשים וחוזרים בכל יום, ואנחנו רוצים שהמבקרים שלנו יבחרו דווקא בשירות שלנו.
התוכן באתר משמש חשיבות רבה מאוד בבחירת השירות שלנו, ומבט פנימי לעסק שלנו בעיני הגולש.
כתיבת תוכן יכולה לקדם אותנו גם במנועי חיפוש וליצור עבורנו באזז (יחסי ציבור)
הדבר הכי חשוב הוא שהגולש יכול באמצעות התוכן שלנו לבחור במוצר או בשירות שאנחנו רוצים למכור.

 בחירת כותב תוכן או חברה לכתיבת תוכן
ישנם המון חברות שכותבות תכנים ואף פרילנסרים בתחום.
ישנם כל כך הרבה סוגים וסגנונות של כותבי תוכן, אני בעצמי עברתי המון חברות כתיבת תוכן.
פשוט לא הייתי מרוצה מהכתיבה שלהם.הם כתבו לי תוכן נחמד, אבל לא מספיק טוב, תוכן ללא משמעות, ריקני, וללא כל מטרה. 
עד שהגעתי לחברת החלוץ שסיפקה לי באמת תוכן איכותי ומקורי, וכמובן רלוונטי עבור קהל היעד שלי.  

3 היתרונות שאנחנו חייבים לשים לב אליהם בבחירת כותב תוכן:

 
  • תוכן מעניין - על החברה לצאת מחוץ לקופסא, לכתוב תוכן אשר יעניין אותכם, ועם זה לא קורה אין שום סיבה שאת הגולש זה יעניין, תוכן שימשוך את העין של הגולש, שפשוט הגולש לא יפסיק לקרוא. 
  • ביקורות - חברה אשר מכבדת את עצמה תציג באתר שלה תגובות חיוביות, ולקוחות ממליצים. 
  • תוכן דוגמא - לפני ההזמנה יש לבקש מהחברה תוכן לדוגמא, אשר נוכל לשפוט בעצמנו את רמת הכתיבה ואיכות התוכן. 
 4 פרמטרים לכתיבת תוכן איכותי
כתיבת תוכן איכותי עומד בהמון סטנדרטים, חלק מהסטנדרטים הנפוצים:

  • מלל - כתיבה מעניינת ואיכותית 
  • הנעה לפעולה - בכל כתיבה חייבת להיות הנעה כלשהיא לפעולה. 
  • שיווק - על התוכן להיות מעניין, ייחודי, ובמיוחד שיווקי. 
  • מסר - בתוכן חייב להיות מסר ישיר ורלוונטי, אני מזכיר: הכתיבה חייבת להיות מעניינת ואיכותית.
 אישית כשאני ניגש לכתיבת תוכן, אני חושב מה התוכן יכול להועיל לגולש? מה המטרה בתוכן?איזה מסר אני רוצה להגיד לגולש? האם אני יכול להביא בתוכן פתרון?בסופו של דבר לגולש יש משמעות גדולה על קידום האתר שלכם, עם האתר שלכם קריא ומעניין
ואתם עומדים בהנחיות של גוגל, אין שום סיבה שגוגל לא יתגמל אותכם על כך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה